بهترین برند لباس سیسمونی ایرانی و خارجی

بهترین برند لباس سیسمونی ایرانی و خارجی

معروف ترین برند لباس سیسمونی ایرانی و خارجی

 

نوزادان که مایه آرامش در خانه­ ها هستند، شایسته این هستند که بهترین برندهای لباس کودک را بپوشند. با توجه به فراوانی برندهای موجود در بازار، مادران در تصمیم ­گیری برای خرید فرزندان خود مشکل دارند. امروزه بسیاری از مادران در اینترنت به دنبال بهترین برند برای کودک هستند و می خواهند بهترین لباس نوزادی را خریداری کنند. ما در  راهنمای خرید لباس سیسمونی  فهرست بهترین برند لباس سیسمونی ایرانی و خارجی را شناسایی کرده و بهترین برند لباس نوزاد را در این لیست قرار داده­ ایم تا کار مادران کمی راحت شود. اگر می‌پرسید بهترین برند لباس سیسمونی ایرانی و خارجی کودک کدام است و می‌خواهید با برندهای توصیه شده توسط والدین آشنا شوید، می‌توانید به فهرست زیر نگاهی بیندازید.

 

بهترین برند لباس سیسمونی ایرانی

 

در لیست کامل سیسمونی نوزاد، خرید لباس نوزادی با کیفیت و مرغوب از با اهمیت ترین خریدهای سیسمونی به شمار می­آید. در سال های اخیر برندهای ایرانی بسیاری در زمینه‌ی طراحی و تولید لباس نوزادی فعالیت می‌کنند ک برندهای تاپ لاین، دانالو، مهتا بیبی، به آوران، آدمک، لوپتو، برگ سبز، نیلی از بهترین برندهای لباس نوزادی ایرانی به شمار می روند.

 

  • تاپ لاین

تاپ لاین یک برند ایرانی سیسمونی است که از پارچه­ های با جنس نخ و پنبه اعلا برای نوزادان لباس تولید می­کند. در این تولیدی ایرانی لباس سیسمونی از الگوهای استاندارد برای دوخت لباس نوزاد استفاده میشود. تنوع لباس ­های تولید شده در این برند بسیار زیاد بوده است و انواع ست­ های نوزادی، بلوز و شلوار، تیشرت با طرح­ های مدرن و زیبا تولید می­کند.

 

تاپ لاین

 

  • دانالو

دانالو از قدیمی ترین و معروف ­ترین برند ایرانی لباس نوزادی است. کیفیت پارچه و دوخت لباس ­های نوزادی این برند لباس نوزادی عالی است و یکی از بهترین برند لباس سیسمونی ایرانی است. برند دانالو برای مخاطبان احترام زیادی قائل است و در حد امکان سعی می­کند رضایت مادران را به حداکثر برساند.

 

دانالو

 

  • مهتا بیبی

مهتا بیبی یکی از برندهای تولید  لباس بچگانه  است که تمام پوشاک خود را از جنس نخ پنبه ضد حساسیت تولید می­کند. با توجه به اینکه پوست نوزادان حساس است این جنس از لباس نوزاد بهترین لباس نوزادی محسوب می شود.

 

مهتا بیبی

  • به آوران

به آوران یکی از بهترین برندهای لباس نوزادی به شمار می­رود که تولیدات آن بسیار مرغوب و با کیفیت و ضدآلرژی بوده است. خلاقیت این برند در طراحی و دوخت لباس نوزادی دخترانه و پسرانه بسیار عالی است به طوری که اگر به دنبال لباس­ هایی با طرح­ های خاص و متفاوت برای نوزاد خود هستین این برند بهترین گزینه است.

 

به آوران

 

  • آدمک

آدمک یکی از قدیمی­ ترین و بهترین، برند لباس سیسمونی است. لباس­های تولید شده توسط این برند بسیار متنوع، با کیفیت و در ابعاد استاندارد است. سایز تولیدات لباس این برند از نوزادی تا شش سالگی  مناسب است. لباس ­های نوزادی این برند شامل پیش بند، کلاه، ست نوزادی، کلاه، دستکش، بلوز و شلوار است.

 

آدمک

  • لوپتو

لوپتو یکی دیگر از برندهای معروف لباس نوزادی است. این برند دارای تولیدات متنوع بوده و در طرح­ ها و رنگ­ های مختلف لباس نوزادی تولید می­کند. این تولیدی لباس نوزادی از پارچه­ های نخ پنبه و بدون حساسیت برای تولید استفاده می­کند.

 

لوپو

 

  • برگ سبز

برگ سبز برند  لباس سیسمونی  ایرانی است که در سال ­های اخیر توجه مادران را به خود جلب کرده است. جنس تولیدات این برند برای نوزادان بسیار مناسب بوده و ایجاد آلرژی نمی­کند. تولیدات این برند دارای سایز استاندارد بوده است و با توجه به تنوع در تولیدات نوزادی در سال­ های اخیر رضایت نسبی خوبی به دست آورده است.

 

برگ سبز

  • نیلی

نیلی بهترین برند لباس نوزادی را تولید می کند. جنس پارچه هایی که این برند در تولیدات خود استفاده می کند بسیار مرغوب و با کیفیت و ضدآلرژی بوده است. تولیدات این برند دارای سایز استاندارد بوده است. اگر به دنبال لباس­ هایی با طرح­ های خاص و متفاوت برای نوزاد خود هستین این برند بهترین گزینه است.

 

نیلی

 

بهترین برند لباس سیسمونی خارجی

 

برندهای خارجی بسیاری در زمینه‌ی طراحی و تولید لباس نوزادی فعالیت می‌کنند. از معروفترین برند خارجی لباس نوزاد می توان به ال‌سی‌وایکیکی، اچ اند ام، زارا کیدز، پانچو، سوبه، سیویل و جوکر اشاره کرد.

 

  • ال سی وایکیکی

همانطور که اکثر مردم  ایران می­دانند، ال سی وایکیکی از جمله برندهای لباس ترکی ه­ایی است که همه ما آن را برای پوشاک نوزاد پسر، نوزاد دختر، کودک، مردانه بزرگسال و زنانه بزرگسال می­شناسیم. شما میتوانید با خیالی آسوده محصولات ال سی وایکیکی را انتخاب کنید.

 

ال سی وایکیکی

  • اچ اند ام

برند اچ اندام یکی از معروف ترین برندهای ترکیه محسوب می شود که اغلب ایرانی ها با آن آشنایی دارند. لباس برند اچ اندام با طرح‌های عالی، مورد علاقه نوزادان، کودکان و بزرگسالان است. با گران شدن قیمت دلار خرید لباس­ ها برند ممکن است بر بودجه شما تاثیر گذارد.

 

اچ اند ام

  • زارا کیدز

زارا که در ایران مخاطبان زیادی در لباس بزرگسالان دارد، بخشی برای کودکان نیز دارد. اگرچه طراحی و کیفیت آنها کاملاً خوب است، اما متاسفانه برای هر بودجه ای مناسب نیستند، زیرا قیمت محصولات این برند بالا بوده و این مقدار هزینه برای لباس نوزادی به صرفه نیست.

 

زارا کیدز

 

  • پانچو

پانچو دارای لباس نوزادی و بچه گانه است، بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به سایر برندها دارای قیمت کمتری است. اگر به ترکیه سفر کرده اید در بسیاری از نقاط ترکیه می توانید به راحتی به این برند  دسترسی داشته باشید و خرید کنید.

 

پانچو

  • سوبه

یکی از شرکت ­های پیشرو در صنعت پوشاک نوزادان و کودکان است. طراحی و کیفیت سوبه در پوشاک نوزادی 0 تا 24 ماهه و لباس کودک 3 تا 7 ساله بسیار جلب توجه می­کند. جنس پارچه هایی که این برند در تولیدات خود استفاده می کند بسیار مرغوب و با کیفیت و ضدآلرژی بوده است.

 

سوبه

  • سیویل

سیویل دارای فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در سراسر ترکیه، به ویژه در استانبول است. این شرکت با اعلام نام خود در رده پوشاک بچه­گانه، به نزدیک­ترین مقصد برای مادران به خصوص مادران ایرانی برای لباس نوزاد تبدیل شده است. به طوریکه مادران ایرانی اگر به ترکیه بروند به طور مستقیم از این فروشگاه خرید می کنند و در غیر این صورت اقدام به خرید لباس نوزاد و یا فروشگاه هایی که این برند را به فروش می رسانند مراجعه می کند سیویل که دارای محصولاتی است که از نظر کیفیت به طور جدی رضایت بخش است، با طراحی ­های دلنشین خود دل کودکان و والدین را تسخیر می­کند.

 

سیویل

  • جوکر

برند جوکر تمام محصولات کودک از جمله لباس نوزادی را تولید می کند و یکی از بهترین برند لباس نوزاد خارجی به شمار می رود. بسیاری از والدین شرکت جوکر را بهترین برند لباس کودک می دانند و آن را در صدر فهرست خرید خود قرار می دهند. جوکر این موفقیت را مدیون شبکه فروش گسترده، تنوع محصول و کیفیت خود می دهد.

 

جوکر

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.