راهنمای خرید بهترین هدبندهای کودک و نوزاد

راهنمای بهترین هدبندهای کودک و نوزاد

راهنمای خرید بهترین هدبندهای کودک و نوزاد

 

انتخاب لباس کودک و نوزاد برای مادر، کودک یا حتی پدر جذاب است بخصوص برای روزهایی که به عکس برداری می­روند و یا به جشن، مهمانی و عروسی می­روند. اگر کودک شما دختر است یکی از ترفندهایی که می­خواهید واقعا شیک باشد، باید لباس او را با هدبند کودک کامل کنید. فرشته شما با آن هدبند به زیبایی او می­افزاید و وقتی در آینده به عکس خود نگاه می­کند بسیار خوشحال می­شود. مدل هدبند دخترانه در تمام فصول مورد استفاده است و آنها را می­توان در رنگ، طرح و مدل ­های مختلف با توجه به فصول مختلف با  لباس سیسمونی نوزادی  ست کرد. ما در این مقاله قصد داریم برای انتخاب بهترین هدبندهای کودک و نوزاد راهنمایی کنیم. برای این منظور روش انتخاب هدبند لباس کودک و نوزاد برای هر فصل را معرفی می­کنیم و سپس و نکاتی که در خرید این اکسسوری نوزادی باید رعایت شود را معرفی می­کنیم.

 

راهنمای انتخاب هدبند مناسب فصل بهار

 

راهنمای انتخاب هدبند مناسب فصل بهار

 

با فرا رسیدن فصل بهار طبیعت بیدار می­شود. با گرم شدن هوا، گل ­ها شکوفا می­شوند، درختان جوانه می­زنند و برگ ­های خود را باز می­کنند، شاخه­ ها با گل­ های سفید، صورتی و ارغوانی آراسته می­شوند. فصل بهار نه تنها طبیعت، بلکه مردم را نیز زنده می­کند. شما والدین می­توانید رنگ ­ها و گل­ ها الگوهای پر جنب و جوش بهار را در لباس نوزادی و هدبند نوزادی منعکس کنید.

هدبند نوازدی که در فصل بهار ترجیح داده می­شوند عموما رنگ­های ملایم مانند سفید، صورتی روشن، آبی روشن، یاسی هستند. گل‌های لاستیکی، پاپیون‌های ابریشمی، مرواریدهای صورتی یا سفید و دانه‌های سنگی از محبوب‌ترین هدبندهای نوزاد در فصل بهار هستند. این که ترجیحات بیشتر مدل‌ها با این رنگ‌ها است، به این دلیل است که لباس‌هایی که در این فصل پوشیده می‌شوند نیز به همین رنگ‌ها هستند.

 

هدبند تابستانی نوزاد

 

از آنجایی که هوا در تابستان بسیار گرم است، پارچه نازک­تر  مناسب ­تر است. از آنجایی که هوا بسیار آفتابی است، بند موی کودک با سطح بزرگتر و برای محافظت از سر ترجیح داده می­شود. بنابراین، کودک خود را به روشی شیک و خنک در برابر نور خورشید محافظت خواهید کرد. هدبند استفاده شده در این فصل در رنگ ­های گرم ­تر و زنده ­تر و همچنین رنگ ­های ملایم ظاهر می­شود. محصولات مورد استفاده در تابستان دوباره با لوازم مشابه مانند سنگ، مهره، روبان و تکه ­های ابریشمی تزئین می­شوند.

 

راهنمای انتخاب هدبند مناسب فصول پاییز و زمستان

 

راهنمای انتخاب هدبند مناسب فصول پاییز و زمستان

 

در حالی که رنگ‌های قهوه‌ای، زرد و خردلی برگ‌ها که در فصل پاییز زرد می‌شوند بر طبیعت غالب می‌شوند، لباس‌های بزرگسالان و نوزادان هر دو از رنگ طبیعت الهام گرفته شده‌اند. به همین دلیل رنگ ­های پاییزی با رنگ­ هایی مانند خاکی، قهوه­ای، کرم، زرد و خردلی خود را نشان می­دهند. در این فصل، زیور آلات با استفاده از یک پاپیون ساده، مرواریدهای همسان یا مقدار کمی سنگ، بدون زیاده‌روی، خود را نشان می‌دهند.

در فصل زمستان رنگ­ هایی مانند مشکی و خاکستری را در هدبندها می­بینیم. از طرف دیگر، پارچه­ های نازک با سربندهای بافتنی نوزاد ضخیم­ تر یا حتی پشمی جایگزین می­شوند. به عنوان یک مدل، نوارهای پهنی که گوش را از سرما محافظت می­کند ترجیح داده می­شود.

 

مادران هنگام خرید هدبند نوزاد مراقب باشید!

 

مادران هنگام خرید هدبند نوزاد مراقب باشید!

 

والدینی که در مورد هر چیزی که به نوزادشان مربوط می­شود حساس هستند، باید در خرید هدبند نوزاد برای نوزادان خود نیز همین حساسیت را نشان دهند. اولین نکته­ ای که باید به آن توجه کنید این است که لوازم جانبی گیره و هدبند کودک ایمن هستند. مثلا اگر مهره یا سنگ روی آن باشد بهتر است دوخته شده باشند.

قبل از هر بار استفاده باید درزها را بررسی کرد و در صورت لزوم خودتان آنها را محکم کنید. نوزادان را هرگز نباید با کش و گیره­ مو تنها گذاشت و باید هنگام خواب آنها را درآورید، زیرا خطر این که کودک شما آن را دور گردنش بپیچد و در دهانش بگذارد است.

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

لیست کامل سیسمونی نوزاد

راهنمای خرید لباس سیسمونی

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.