جدول سایز بندی لباس کودک بر اساس سن

جدول سایزبندی لباس کودک بر اساس سن

جدول سایز بندی لباس کودک بر اساس سن

 

یکی از دغدغه­ های والدین بخصوص در خریدهای اینترنتی انتخاب سایز لباس کودک می­باشد. با توجه به اینکه کودکان سریع رشد می­کنند انتخاب سایز لباس مناسب کودکان بسیار سخت است. تولیدی لباس کودک بر اساس الگوی استاندارد اقدام به تولید لباس مناسب کودکان می­کنند. هر چند با توجه به الگوی تولید ممکن است اندازه همه برندها دقیق نباشد اما تقریبا اندازه­ها برابر هستند. از سویی سن کودک شما به تنهایی معیار کافی برای انتخاب سایز لباس مناسب نیست. فقط با اندازه گیری صحیح می توانید لباس مناسب را پیدا کنید. ما در این مقاله قصد داریم جدول سایزبندی لباس کودک بر اساس سن را ارائه دهیم.

 

روش­ های تعیین سایز لباس بچه ­گانه

 

برای تعیین سایز  لباس بچه گانه  لازم است اندازه گیری صحیح بدن کودک را انجام دهید. اندازه گیری بسیار آسان است: کودک شما باید تا حد امکان ثابت، صاف و پا برهنه بایستد. با متر، طول بدن فرزندتان را از سر تا پا اندازه گیری کنید. همیشه نوار اندازه گیری را نزدیک بدن کودک خود نگه دارید. طولی که اندازه می‌گیرید اندازه لباس را به سانتی‌متر نشان می‌دهد.

اگر جثه و وزن کودک استاندارد باشد می توانید از جدول زیر برای تعیین سایز لباس بچه گانه راهنمایی بگیرید. نحوه اندازه­گیری عرض سینه فاصله بین درزهای آستین از زیر بغل است که از دو طرف لباس اندازه گیری می­شود. نحوه اندازه­گیری آستین از درز سرشانه تا پایین آستین اندازه­گیری می­شود.

برای اندازه گیری بدن از معیارهای متفاوتی استفاده می شود که شامل قد آستین، دور سینه، قد

 

روش های تعیین سایز لباس بچه گانه

 

سایز لباس کودک برای خرید اینترنتی

 

با توجه به افزایش پلتفرم های اینترنتی فروش لباس کودک ممکن است در خصوص سایز لباس کودکان دچار شک و تردید شوید. لذا بهتر است از همان ابتدا از نحوه اندازه گیری سایز لباس کودکان آشنایی داشته باشید و با اطمینان خرید کنید. نکته ای که باید توجه کنید این است که سایز لباس با توجه به برند و کشوری که تولید کرده متفاوت است. به طور کلی انتخاب سایز لباس کودک در فروشگاه هایی که اندازه دقیق ارائه می کنند فرق چندانی با خرید حضوری لباس کودک ندارد. در سایت  نورونیک  لباس کودکان با توجه به استاندارد تولید لباس کودک ارائه شده اند.

 

سایز لباس کودک برای خرید اینترنتی

 

نکات مفید برای یافتن سایز مناسب لباس کودک

 

یکی از ملاحظات مهم در خرید لباس کودک انتخاب سایز مناسب لباس کودک است. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می­کند تا انتخاب هوشمندانه­ و کارآمدتری در خرید لباس کودک داشته باشید:

  • برای کودکان، به سراغ گزینه ­های کاربردی­تر بروید. این به معنای خرید کیفیت در مقابل کمیت است. زیرا کودک شما در این مرحله به سرعت رشد می­کند.
  • همیشه هنگام انتخاب لباس، راحتی کودک خود را در نظر بگیرید. کودکان لباس ­هایی که باید روی سرشان کشیده شود را دوست ندارند.
  • همچنین راحتی خود را به عنوان والدین در نظر بگیرید، از لباس ­های پیچیده ­ای که پوشیدن کودکان برای شما سخت است، اجتناب کنید.
  • یک سایز زودتر از سن کودک خود بخرید تا بتواند در آن رشد کند. این همچنین به شما کمک می­کند کمتر برای لباس کودک هزینه کنید.
  • لباس­ هایی که با بست­های ساده ­تر هستند بخرید. باید از هر چیزی که دکمه دارد یا هر چیزی که برای کودک شما می­تواند خطرناک باشد اجتناب کنید. آنها در این سن بسیار کنجکاو هستند و ممکن است اتفاقی رخ دهد.
  • لباس­ های از جنس پنبه برای کودک مناسب­ تر هستند زیرا ایجاد حساسیت نمی­کند.
  • برای کودکان نوپا، لباس­ های بادوام­تری انتخاب کنید.

پیروی از این دستورالعمل­ های ساده باعث صرفه­ جویی در هزینه ­های شما می­شود و می­توانید بدون هیچ گونه اشتباهی یا دردسری لباس پوشیدن کودک را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

 

نکات مفید برای یافتن سایز مناسب لباس کودک

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

لیست کامل سیسمونی

راهنمای خرید لباس سیسمونی

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.