راهنمای خرید لباس سیسمونی نوزادی پسرانه و دخترانه

راهنمای خرید لباس سیسمونی نوزادی پسرانه و دخترانه در نورونیک

راهنمای خرید لباس سیسمونی نوزادی

 

بسیاری از ما به اندازه کافی برای پوشیدن لباس مناسب برای خود مشکل داریم، اما انتخاب بهترین لباس برای کوچولوی دوست داشتنی­مان خود داستان دیگری است. در  نورونیک  معتقدیم که همه کودکان باید راحت، کاربردی و شیک لباس بپوشند. با توجه که والدین دارای سلایق متفاوتی هستند لذا یافتن تعادل بین والدین همیشه آسان نیست. به همین دلیل است که طیف وسیعی از لباس ­های کودک در بازار موجود است و گاهی همین امر انتخاب لباس برای نوزادمان را سخت می­کند. بنابراین روند خرید لباس نوزادی می­تواند گیج کننده و کمی طاقت فرسا باشد. چگونه می­توانید لباس بخرید بدون اینکه حتی بدانید نوزاد شما  اندازه اش چقدر است و یا چقدر سریع رشد می­کند؟ چه تعداد لباس باید بخرید و چه نوع؟ آیا نیاز به مراقبت ویژه از لباس نوزاد دارید؟ در این مقاله، ما به راهنمای خرید  لباس سیسمونی نوزادی  پسرانه و دخترانه می پردازیم و به همه این سؤالات پاسخ خواهیم داد و به شما این امکان را می‌دهیم تا یک تجربه خرید لباس نوزاد بدون استرس را داشته باشید.

 

راهنمای خرید لباس سیسمونی نوزادی در نورونیک

 

راهنمای سایز لباس نوزاد

 

همانطور که در مقاله  لیست کامل سیسمونی نوزادی  پسرانه و دخترانه بیان شد پوشاک یکی از مهمترین و اصلی ترین خریدهای سیسمونی والدین است. مانند اندازه لباس بزرگسالان اندازه لباس کودک در بین برندها همیشه یکسان نیست. بنابراین، باید جدول اندازه ارائه شده در فروشگاه خاصی را که قصد دارید لباس کودک خود را از آن تهیه کنید، بررسی کنید. با این حال، دستورالعمل‌های کلی وجود دارد که می‌توانید برای دریافت ایده‌ای از نوع اندازه­ی مورد نیاز خود استفاده کنید:

لباس سایز یک اکثرا برای نوزادان مناسب است. اگر فکر می­کنید نوزاد شما در هنگام تولد بیش از 5 کیلو است ممکن است بخواهید از خرید لباس ­های سایز یک صرف نظر کنید و مستقیما به خرید یک سایز بزرگتر یعنی سایز دو بپردازید. از طرف دیگر اگر فکر می­کنید می­خواهید بچه کوچکی داشته باشید برخی فروشگاه ها سایز صفر و یا دو صفر برای نوزادان ارائه می­کنند. ما در مقاله جدول سایز بندی لباس نوزادی دخترانه و پسرانه به طور کامل انتخاب اندازه لباس را شرح داده ایم. همانطور که کودک شما رشد می­کند، باید قبل از خرید لباس جدید، او را اندازه بگیرید. ما همچنین توصیه می­کنیم همه لباس­ های کودک خود را زودتر از موعد خریداری نکنید، فقط به این دلیل که پیش بینی سرعت رشد کودک شما غیرممکن است.

 

راهنمای سایز لباس نوزاد در نورونیک

 

راهنمای خرید جنس و تعداد لباس برای نوزاد

 

در راهنمای خرید لباس سیسمونی نورادی جنس و تعداد لباسی که والدین برای نوزاد می خرند دارای اهمیت است. زیرا نه تنها سایز لباس کودک شما با رشد سریع تغییر می کند، بلکه نوع لباس او نیز تغییر می کند. در طول شش ماه اول زندگی کودکتان، باید به دنبال لباس ­هایی باشید که دارای یقه پهن و آستین های گشاد باشند، زیرا این کار باعث می شود لباس ­های نوزادتان را خیلی راحت به تن کنید.

شما باید انتظار داشته باشید که در این مرحله از زندگی کودک خود در طول روز لباس ­های زیادی را عوض کنید. هنگام غذا خوردن، شیر بالا آوردن، آروغ زدن و مشکلات پوشک، متوجه خواهید شد که لباس­ های او را مرتب عوض می­کنید. از قرار دادن نوزاد در رختخواب با لباس­ هایی که گیره ­های متعددی دارند خودداری کنید.

در سنین شش تا دوازده ماهگی، می‌توانید در نحوه لباس پوشیدن کودکتان کمی خلاق‌تر شوید، اما همچنان باید پیراهن و شلواری را با بست‌های با طرحی ساده  انتخاب کنید. از لباس‌هایی که دکمه‌های زیادی دارند اجتناب کنید، زیرا باز کردن دکمه‌های لباس کودک می‌تواند یک چالش واقعی باشد. همچنین می‌خواهید در این مرحله لباس‌های بیشتری برای کودک خود بخرید، زیرا احتمالاً او را بیشتر بیرون می‌آورید. اگر محل زندگی شما سرد است، حتما باید کلاه، کت، چکمه و دستکش خریداری کنید.

به طور کلی، توصیه کنیم لباس­ های زیر را در مقادیر زیر خریداری کنید:

  • اگر در آب و هوای سردتر زندگی می کنید، دو ژاکت، دو کلاه و دو ژاکت.
  • اگر در آب و هوای گرم تری زندگی می­کنید، مطمئن شوید که برخی از این مدل ها آستین کوتاه دارند.
  • سه عدد لباس راحتی
  • دو قنداق و دو کیسه خواب
  • دو تا سه جفت جوراب

توجه داشته باشید که اینها فقط اصول اولیه چیزی است که کودک شما به آن نیاز دارد، اگر از پوشیدن لباس کودک لذت می برید، یا اگر می­خواهید مطمئن شوید که کودک شما لباس اضافی خواهد داشت، می­توانید لباس های بیشتری بخرید. فقط آنقدر لباس نخرید که کودک شما فرصتی برای پوشیدن همه آنها قبل از بزرگ شدن، نداشته باشد.

 

راهنمای خرید جنس و تعداد لباس برای نوزاد در نورونیک

 

راهنمای خرید لباس نوزادی و کودک در رنگ لباس

 

در گذشته خرید لباس تمام صورتی برای دختر بچه و لباس تمام آبی برای پسر بچه سنتی به حساب می آمد. با این حال، مانند بسیاری از هنجارهای جنسیتی که زمانی به طور دقیق تعریف شده بودند، این عمل تا حدودی مورد توجه قرار نگرفته است. امروزه، بیشتر والدین دریافته‌اند که سرمایه‌گذاری روی لباس‌های نوزادی که حداقل تا حدودی از نظر جنسیتی خنثی هستند، لذت‌ بخش‌تر است.

 

مراقبت از لباس نوزاد

باید انتظار داشته باشید که در چند سال اول زندگی فرزندتان لباس ­های زیادی بشویید. زیرا نحوه مراقبت صحیح از لباس ­های کودک به شما کمک می­کند تا آنها را در بهترین شرایط نگه دارید و کودک خود را سالم نگه دارید.

 

آیا قبل از استفاده از لباس های کودک باید آنها را بشویید؟

 

اول از همه، مطمئن شوید که هر لباس جدیدی را که می‌خرید، قبل از پوشیدن آن روی نوزادتان بشویید. نوزادان پوست بسیار حساسی دارند، بنابراین باقیمانده‌های مواد شوینده، پارچه‌ها و سایر مواد حساسیت‌ زا که ممکن است روی لباس‌های جدید وجود داشته باشند، می‌توانند پوست کودک شما را تحریک کنند. قبل از شستن همه چیز، کودک شما را راحت نگه می دارد و از راش جلوگیری می­کند. بنابراین برای خرید لباس سیسمونی به این نکته توجه کنید و حتما قبل از استفاده لباس های کودک را بشویید.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.