نورونیک ، متعهد است که طی ۳ تا ۵ روز بعد از ثبت سفارش توسط مشتری، سفارش های ثبت شده را به دست کاربران خود برساند.
شیوه پرداخت در وب سایت نورونیک برای مشتریان عزیز از طریق درگاه امن بین بانکی زرین پال بوده و تمامی تراکنش ها از طریق سیستم شاپرک قابل رسیدگی می باشد و هیچگونه نگرانی برای مشتریان عزیز جهت پرداخت در سایت وجود نخواهد داشت.
نورونیکی عزیزم قبل از هر اقدامی برای بازگشت کالا با شماره تماس موجود در قسمت پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از ارسال بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید.
جلب رضایت مشتری، هدف مشترک تیم نورونیک می باشد. به همین منظور امکان بازگشت و یا تعویض کالا را برای مشتریان در نظر گرفته ایم. نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش، امکان تعویض یا مرجوعی وجود دارد. پس از ارجاع، کیفیت بسته مرجوعی توسط پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید، وجه به کارت بانکی شما واریز خواهد شد.
۱. محصول داخل بسته شکسته شده باشد.
۲. تعداد محصولات موجود در بسته از تعداد محصولات خریداری شده کم تر باشد.
۳. رنگ محصول اشتباه ارسال شده باشد.( در این حالت تنها در صورت از بین نرفتن و آسیب نرساندن به پلمپ محصول امکان مرجوعی وجود دارد. لذا پیش از باز کردن پلمپ محصولات حتما از صحیح بودن رنگ ارسالی مطمئن شوید.)
۴. متفاوت بودن محصول با محتوای درج شده در سایت
۵. درصورتیکه مشتری به غیر از دلایل ذکر شده قصد مرجوعی و تعویض کالا را داشته باشد، تمامی هزینه های مربوط به مرجوعی به عهده مشتری خواهد بود.
در صورت وجود مشکلات فوق در بسته ارسالی، هزینه بازگشت بر عهده وبسایت نورونیک خواهد بود.
مشتری مستلزم است در صورت مشاهده هرگونه صدمه و نقص ظاهری و وجود آسیب فیزیکی، از تحویل گرفتن بسته از پیک یا پست خودداری نمایید؛ در صورت باز کردن محصول، شرکت مسئولیتی در خصوص مرجوعی و تعویض آن به عهده نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید، هنگامی که کالای شما ارسال نشده باشد، میتوانید با امور مشتریان تماس حاصل کرده و سفارش خود را کنسل کنید. در غیر این صورت، امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد. مطابقت شرایط ارجاع و تعویض کالای خریداری شده، توسط بخش امور مشتریان تعیین میشود و تنها در صورت تصمیم و تأیید این واحد صورت میپذیرد.
برای تعویض و یا مرجوع کردن کالا ضروری است که ظرف کمتر از 24 ساعت با بخش امور مشتریان تماس گرفته و هماهنگ کنید، لذا از انجام هرگونه ارسال و اقدام یک طرفه خودداری کنید. در صورت اقدام یک طرفه هرگونه هزینه و تبعات بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین ضروری است بسته مدنظر و محصولات جهت مرجوعی پس از انجام هماهنگی با پشتیبانی و دریافت پاسخ مثبت جهت مرجوعی کالا، نهایتا ظرف مدت ۲ روز کاری ارسال گردد.
درصورت ارسال خارج از این بازه زمانی، رویه مرجوعی کنسل و هزینه ارسال پرداخت نخواهد شد؛ همچنین هزینه عودت مجدد برعهده مشتری خواهد بود. لازم به ذکر است، چنانچه پس از ارسال محصول و بررسی آن، مغایرتی بین اظهارات مشتری و محصول ارسالی وجود داشته باشد؛ امکان عدم پذیرش مرجوعی وجود خواهد شد. در چنین شرایطی نیز هزینه ارسال مجدد نیز بر عهده مشتری خواهد بود.
در صورت انصراف از خرید و کنسل کردن سفارش، مبلغ پرداختی طی ۷ روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.