راهنمای خرید حوله نوزادی

راهنمای خرید حوله نوزادی

برای خرید حوله نوزادی به چه مورادی دقت کنم؟

 

برای خشک کردن نوزاد پس از حمام و جلوگیری از سرد شدن نوزاد از حوله کودک استفاده می شود. حوله های کودک که تعادل رطوبت و حرارت بدن را تامین می­کنند با خاصیت جاذب خود باعث خشک شدن سریع نوزاد می­شوند. در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید حوله نوزادی بپردازیم. این راهنما برای افرادی است که به دنبال پاسخ گویی به این سوال اند که برای  خرید حوله نوزادی  به چه مورادی دقت کنم؟ مناسب است.

 

حوله نوزادی

 

حوله نوزادی برای خشک کردن نوزاد پس از حمام استفاده می­شود. حوله نوزادی پس از حمام سریعاً، آبی که روی سر و بدن کودک است را خشک می­کند و از سرد شدن نوزاد جلوگیری می­کند. حوله حمام نوزاد در رنگ­ ها و طرح­ های مختلف تولید می­شوند و در بازار موجود هستند. حوله­ های حمام نقش مفیدی در لذت استحمام نوزادان دارند. تعداد زیادی از شرکت ها که با طرح های حوله نوزادی خود در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته اند، مدل های مجزا برای نوزادان پسر و دختر تولید می کنند و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا از ایده آل ترین محصولات برای نوزاد خود استفاده کنید.

 

حوله نوزادی دخترانه

 

مدل های حوله دختر بچه که با طرح های رنگارنگ و ظاهر چشمگیرشان تفاوت ایجاد می کنند، با طرح های پر جنب و جوش خود مورد توجه والدین قرار می­گیرند. مدل­ های تولید شده برای نوزادان دختر عمدتاً در رنگ هایی مانند صورتی، قرمز، یاسی، بنفش و نارنجی تولید می­شوند تا به راحتی با سایر وسایل کودک شما استفاده شوند. محصولاتی که می توانند با الگوهایی مانند گل، حیوانات و شخصیت های متحرک تزئین شوند. در حوله های طراحی شده برای دختران اغلب دارای طرح های گلدار، گلدوزی و تور است.

 

برای خرید حوله نوزادی به چه مورادی دقت کنم؟

 

حوله نوزادی پسرانه

 

در میان محبوب‌ترین حوله نوزادی پسرانه، مدل‌هایی با طراحی خاص با رنگ‌ها و طرح‌های زنده خود برجسته هستند. انواع حوله های تولید شده برای نوزادان پسر عمدتاً در رنگ­ هایی مانند سفید، آبی، نیلی، سبز، زرد طراحی می شوند و به این ترتیب با لباس هایی که برای کودک خود می خرید و سبک دکوراسیونی که برای اتاق کودک ترجیح می دهید، کاملا هماهنگ می شوند. علاوه بر این، نقش های گلدوزی شده روی حوله نوزاد برای آقایان مناسب است. مانند گلدوزی ماشین، کشتی، هواپیما، شخصیت ­های کارتونی مختلف در مدل­ های حوله حمام نوزاد پسرانه دیده می­شود.

 

حوله اسپرت نوزادی

 

حوله های حمام نه بر اساس جنسیت کودک، بلکه به صورت تک جنسیتی تولید می شوند. که می توان به راحتی از آنها استفاده کرد. این نوع از حوله های نوزادی در رنگ­ های سفید، خاکستری و خردلی، فیلی، پاندا، خرگوش، جوجه، گربه، روباه و غیره است. شکل حیوانات یا ماه، ستاره، الگوهای هندسی در مدل­ های حوله یافت می­شود.  ضمن انتخاب از بین انواع حوله حمام نوزاد، با جستجوی رنگ­ ها در سایت فروش  نورونیک  می­توان به مدل حوله مورد نظر رسید.

 

هنگام خرید حوله حمام نوزاد چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

 

هنگام خرید حوله حمام نوزاد چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

 

نکاتی که در هنگام خرید حوله نوزادی باید در نظر گرفت می­توان به صورت زیر شمرد:

  • مانند حوله­ های دست و صورت، حوله ­های نوزاد نیز باید شخصی سازی شوند.
  • حوله حمام کودک باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد که به پوست کودکان آسیب وارد نکند.
  • حوله­ های پارچه ­ای که آب را به سرعت جذب می­کند، انتخابی فوق العاده خوبی است زیرا به خشک شدن پوست کودک شما کمک می­کند.
  • حوله­ هایی که به طور کامل از پنبه تولید می­شوند، اجازه نمی­دهند مشکلات مربوط به رطوبت رخ دهد، زیرا آب را به سرعت و به طور موثر جذب می­کنند. پنبه که ماده ای فوق العاده نرم نیز می باشد، به هیچ وجه پوست حساس نوزاد شما را تحریک نمی­کند.
  • حوله حمام نوزاد باید خاصیت ضد حساسیت داشته باشد.
  • حوله باید، خواص ضد باکتریایی داشته باشد. زیرا با مرطوب ماندن احتمال رشد باکتری­ ها افزایش می­یابد. بنابراین بهتر است جنس حوله به گونه ای باشد که زود خشک شود.
  • یکی از ویژگی­ های مهمی است که در انتخاب محصول باید مورد توجه قرار گیرد خشک شدن سریع حوله است. حوله­ های ساخته شده از الیاف پنبه یا بامبو می­تواند رطوبت را به سرعت جذب کند.
  • باید اطمینان حاصل کرد که مواد مورد استفاده در هنگام تولید حوله، مواد سازگار با پوست باشد.
  • انتخاب رنگ‌ها و اندازه‌های مناسب کودکتان باعث می‌شود که استحمام نوزاد برای شما بسیار لذت بخش باشد.
  • اندازه حوله حمام کودک باید به اندازه ای باشد که کودک شما بتواند به راحتی از آن استفاده کند.
  • بهتر است حوله ­ای انتخاب کنید که دارای ابعاد بیشتری باشد تا براحتی در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

لیست کامل سیسمونی نوزاد

راهنمای خرید لباس سیسمونی

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.