راهنمای خرید پتو نوزادی

راهنمای خرید پتو نوزادی

راهنمای خرید پتو نوزادی

 

از زمانی که متوجه می­شوید باردار هستید، می­خواهید بهترین­ ها را برای کودک خود داشته باشید. در این زمان، در مورد همه چیز تحقیق می­کنید و می­خواهید بهترین را انتخاب کنید. برای خرید وسایلی که برای کودک خود می­خرید حساسیت نشان می­دهید زیرا پوست کودک شما بسیار حساس است و سیستم ایمنی او رشد نکرده است.

خواب برای کودک شما که روز به روز به طرز معجزه آسایی در حال رشد است بسیار مهم است. عوامل زیادی مانند راحتی محل خواب، دمای اتاق، لباس و پوششی که برای یک خواب خوب می­پوشانید وجود دارد. پتوی کودک  برای خواب ضروری هستند. پتوهای نوزادی که برای نیازهای کودک خود استفاده می­کنید نقش بسزایی در کمک به کودک شما برای داشتن یک دوره استراحت دلپذیر دارد. حتما تاکنون این سوال را از خود پرسیده اید که برای خرید پتو نوزادی به چه مواردی دقت کنم؟ ما در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید پتو نوزادی بپردازیم و به شما بگوییم که برای خرید پتو نوزادی به چه مواردی باید دقت کرد؟

 

برای خرید پتو نوزادی به چه مواردی دقت کنیم؟

 

در خرید پتوی نوزاد به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

کودک شما به مهمترین دارایی شما تبدیل می­شود. از آنجایی که او نمی­تواند احساسش را توضیح دهد، سعی می­کنید از ژست ­ها و حالات چهره، وضعیت عاطفی و واکنش­ های بدنش به بهترین شکل او را درک کنید. تا زمانی که یکدیگر را بشناسید فرآیند درک نیازهای نوزاد می­تواند برای والدین بسیار چالش برانگیز باشد.شما مطابق با موقعیت­ هایی که فکر می­کنید کودکتان به آن نیاز دارد، انتخاب می­کنید.

 

در خرید پتوی نوزاد به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب پتوی کودک باید متناسب با نیاز کودک شما باشد. انتخاب جنس پتو اولین ویژگی است که در اینجا باید به آن توجه کنید. برای نوزادان محصولاتی که باعث واکنش آلرژیک نمی­شوند و در آنها از مواد شیمیایی استفاده نمی­شود باید انتخاب نمود.

با توجه به دمای هوا باید نوع پتو مورد استفاده را انتخاب کنید. پتوی کودک باید نرم و سبک باشد تا کوچولوی شما راحت بخوابد. همچنین جنس پتو اگر ضد لک باشد و براحتی خشک شود برای شما بهتر خواهد بود. علاوه بر این، ترجیح شما باید محصولاتی باشد که قابلیت تنفس دارند و رطوبت را در خود نگه نمی­دارند. با انتخاب چنین محصولاتی کیفیت خواب کودک شما افزایش می­یابد.

 

شما باید پتوی کودک را با توجه به فصل انتخاب کنید

 

شما باید پتوی کودک را با توجه به فصل انتخاب کنید

 

مدل­ های آماده پتوی کود دارای با فیگورهای زیبا و رنگ های پر جنب و جوش روی آن معمولا محصولاتی هستند که می­خواهید برای کودک کوچک خود بخرید. پتویی که از نظر ظاهری بسیار زیبا است ممکن است به دلیل ساختار پارچه ای محصول بدی باشد. به همین دلیل، قبل از خرید حتماً باید محتوای پتوی نوزاد را بررسی کنید به طور کلی، اغلب پتوهای کودک با پارچه هایی مانند پنبه، خراطین، پلی استر، میکروپلی استر یا پنبه ارگانیک ارائه می­شود. ترجیح شما باید این باشد که پتوای انتخاب کنید که با پوست کودک شما سازگار باشد. این باعث می­شود کودک شما راحت باشد و خیال شما راحت شود. حفظ دمای بدن کودک از بیمار شدن او نیز جلوگیری می­کند. با فرا رسیدن فصل تابستان، ممکن است تعداد روزهایی که با کودک خود بیرون می­روید افزایش یابد. پتوی کودک شما از جمله وسایلی است که هنگام بیرون رفتن با خود می برید. شما به دلایلی مانند وزش باد ناگهانی، عرق کردن نوزاد، بیرون از خانه خوابیدن به پتوهای کودک نیاز دارید. پتوی نخی می­تواند ناجی شما در این فصل باشد. پتوهای نخی باعث تعریق کودک شما نمی­شود و می­توانید از آن برای قرار دادن آن بر روی کالسکه کودک خود برای جلوگیری از تعریق و یا برای پوشاندن آن هنگام خواب استفاده کنید.

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه:

لیست کامل سیسمونی نوزاد

راهنمای خرید لباس سیسمونی

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.