قوانین فروشگاه نورونیک
نورونیک ، متعهد است که طی ۳ تا ۵ روز بعد از ثبت سفارش توسط مشتری، سفارش های ثبت شده را به دست کاربران خود برساند.
- نورونیک، طرف قرارداد با اداره پست مشهد می باشد.
- در حال حاظر تمامی سفارشات به کل کشور، از طریق اداره پست ارسال می شود و در بازه زمانی الی ۵ روز به دست مشتریان عزیز می شرد.
- توجه داشته باشید در صورت عدم دریافت سفارش (در محل حاضر نبودن مشتری یا پیدا نکردن آدرس توسط مامور اداره پست)، بسته به انبار نورونیک بازگشت داده می شود و بازه ی جدیدی برای ارسال با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی مشتری سفارش لغو می شود و هزینه ی پرداخت شده به مشتری عودت داده می شود.
- مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش بر عهده ی مشتری می باشد و چنانچه مشتری در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ی ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح بر عهده ی مشتری می باشد.
شرایط ارسال
- تمام سفارشات روزانه توسط پست در ساعت 12 جمع آوری میشود بجز ایام تعطیل.
- سفارشاتی که نزدیک به ایام نوروز می باشد به دلیل حجم بالای ارسال توسط سامانه پست کشور از تاریخ 24 اسفند ماه تا 15 فروردین ارسال نمی شوند و در انبار اداره پست جمع آوری می شوند که بعد از ایام نوروز شروع به توزیع شوند.
مراحل پرداخت
شیوه پرداخت در وب سایت نورونیک برای مشتریان عزیز از طریق درگاه امن بین بانکی زرین پال بوده و تمامی تراکنش ها از طریق سیستم شاپرک قابل رسیدگی می باشد و هیچگونه نگرانی برای مشتریان عزیز جهت پرداخت در سایت وجود نخواهد داشت.
شرایط و قوانین بازگرداندن محصول
نورونیکی عزیزم قبل از هر اقدامی برای بازگشت کالا با شماره تماس موجود در قسمت پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از ارسال بدون هماهنگی جدا خودداری فرمایید.
- اجازه ویرایش پس از ثبت نهایی سفارش را نخواهید داشت، بنابراین در خرید و نهایی کردن سبد خرید خود دقت لازم را داشته باشید.
- عودت کالا به دلیل نبود جدول سایز مورد پذیرش نیست. در صفحه محصولات گزینه راهنمای سایز درج گردیده و در صورت عدم وجود این گزینه با بخش پشتیبانی نورنیک 09921441302 تماس حاصل فرمایید.
- عودت کالا در یک سفارش با رعایت قوانین مندرج در این صفحه، تنها یکبار امکانپذیر بوده، بنابراین در انتخاب مجدد محصول جایگزین خود دقت داشته باشید (در این زمینه میتوانید از راهنمایی تلفنی بخش پشتیبانی استفاده نمایید.)
- عودت کالای حمام به دلیل موارد بهداشتی مورد قبول نیست لطفا در انتخاب سایز و رنگبندی دقت لازم را داشته باشید.
رویههای بازگرداندن کالا
جلب رضایت مشتری، هدف مشترک تیم نورونیک می باشد. به همین منظور امکان بازگشت و یا تعویض کالا را برای مشتریان در نظر گرفته ایم. نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش، امکان تعویض یا مرجوعی وجود دارد. پس از ارجاع، کیفیت بسته مرجوعی توسط پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید، وجه به کارت بانکی شما واریز خواهد شد.
مرجوعی و یا تعویض کالا طبق رعایت قوانین زیر صورت میگیرد:
۱. محصول داخل بسته شکسته شده باشد.
۲. تعداد محصولات موجود در بسته از تعداد محصولات خریداری شده کم تر باشد.
۳. رنگ محصول اشتباه ارسال شده باشد.( در این حالت تنها در صورت از بین نرفتن و آسیب نرساندن به پلمپ محصول امکان مرجوعی وجود دارد. لذا پیش از باز کردن پلمپ محصولات حتما از صحیح بودن رنگ ارسالی مطمئن شوید.)
۴. متفاوت بودن محصول با محتوای درج شده در سایت
۵. درصورتیکه مشتری به غیر از دلایل ذکر شده قصد مرجوعی و تعویض کالا را داشته باشد، تمامی هزینه های مربوط به مرجوعی به عهده مشتری خواهد بود.
در صورت وجود مشکلات فوق در بسته ارسالی، هزینه بازگشت بر عهده وبسایت نورونیک خواهد بود.
مشتری مستلزم است در صورت مشاهده هرگونه صدمه و نقص ظاهری و وجود آسیب فیزیکی، از تحویل گرفتن بسته از پیک یا پست خودداری نمایید؛ در صورت باز کردن محصول، شرکت مسئولیتی در خصوص مرجوعی و تعویض آن به عهده نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید، هنگامی که کالای شما ارسال نشده باشد، میتوانید با امور مشتریان تماس حاصل کرده و سفارش خود را کنسل کنید. در غیر این صورت، امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد. مطابقت شرایط ارجاع و تعویض کالای خریداری شده، توسط بخش امور مشتریان تعیین میشود و تنها در صورت تصمیم و تأیید این واحد صورت میپذیرد.
برای تعویض و یا مرجوع کردن کالا ضروری است که ظرف کمتر از 24 ساعت با بخش امور مشتریان تماس گرفته و هماهنگ کنید، لذا از انجام هرگونه ارسال و اقدام یک طرفه خودداری کنید. در صورت اقدام یک طرفه هرگونه هزینه و تبعات بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین ضروری است بسته مدنظر و محصولات جهت مرجوعی پس از انجام هماهنگی با پشتیبانی و دریافت پاسخ مثبت جهت مرجوعی کالا، نهایتا ظرف مدت ۲ روز کاری ارسال گردد.
درصورت ارسال خارج از این بازه زمانی، رویه مرجوعی کنسل و هزینه ارسال پرداخت نخواهد شد؛ همچنین هزینه عودت مجدد برعهده مشتری خواهد بود. لازم به ذکر است، چنانچه پس از ارسال محصول و بررسی آن، مغایرتی بین اظهارات مشتری و محصول ارسالی وجود داشته باشد؛ امکان عدم پذیرش مرجوعی وجود خواهد شد. در چنین شرایطی نیز هزینه ارسال مجدد نیز بر عهده مشتری خواهد بود.
در صورت انصراف از خرید و کنسل کردن سفارش، مبلغ پرداختی طی ۷ روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.